Esporta necə mərc etmək olar: strategiya və əsas nüanslar

Elektron idmana mərc oynamağa başlamazdan əvvəl kompüter oyunu yarışlarının bizim öyrəşdiyimiz futbol, ​​xokkey, basketbol və s.-dən nə ilə fərqləndiyini başa düşməlisiniz. Burada hər şey tamamilə fərqli işləyir və yalnız bəzi ümumi təfərrüatlar hələ də bizə xatırladır ki, bu, bahisçinin əsas vəzifəsinin nəticəni və digər detalları proqnozlaşdırmaqdan ibarət olan bir yarışdır.

Ancaq bir az daha dərindən baxsanız, vəziyyət aydınlaşmır. Birincisi, eSports özü hər birinin öz turnir sistemi və iştirakçıları ilə unikal komandaları olan bir neçə oyun fənlərindən ibarətdir. Dota 2 strategiyasında tərtibatlar bir qədər tennisdə mövsüm sistemini xatırladır, League of Legends-də oyun növləri üçün xarakterik olan regional liqaları görə bilərik və CS:GO atıcı dünyası istənilən idman növü ilə müqayisədə tamamilə xaotikdir.

Neofit bahisçilərə vermək istədiyim ilk məsləhət, bir intizam seçmək və əvvəlcə yalnız ona mərc etməkdir. Eyni komanda Dota 2 və CS:GO-da tamamilə fərqli nəticələr göstərə bilər və hər bir yarışın çoxlu sayda aspektləri var. Hətta uzun müddətdir ki, espor sahəsində çalışanlar da müxtəlif oyunlardakı bütün tendensiyalarla ayaqlaşa bilmirlər.

İkincisi: eSports-a yaxşı mərc etmək üçün qaydalardakı dəyişiklikləri daim izləmək lazımdır. Əgər futbolda bir dəfə ofsaydın nə olduğunu öyrənmək və ya döngələrin sayına nəyin təsir etdiyini başa düşmək kifayətdirsə, o zaman oyunun reallıqları son dərəcə dəyişkəndir. Elektron idman intizamı həm də oyunçuları maraqlandırmaq üçün daim yeni funksiyaların təqdim olunduğu bir yarışdır. Hər bir dəyişiklik öz növbəsində oyunun müddətinə, döyüşlərin intensivliyinə və ayrı-ayrı komandaların güclü tərəflərinə təsir göstərə bilər.

eSports üzrə mərclərin növləri

Nəticə üçün. Qəribədir, ən etibarlı mərc növü. Bəzən hətta yüksək səviyyəli komandalar da öz oyun keyfiyyəti ilə sizi təəccübləndirə bilər, lakin istənilən halda yekun uğur əldə olunacaq; aşağıda yazacağımız bəzi hallar istisna olmaqla. Onu da qeyd etmək lazımdır ki, eSports-da heç-heçə nəticəsində çox nadir hallarda rast gəlinir;

Forum, TV/TM. Oxşar sitatlar bir sıradakı hər iki Oyunun (adətən bir-birinin ardınca gedir) və tək dəstdə raundların sayı üçün də görülə bilər. Çox vaxt təcrübəli komandalar özlərini rahatlamağa və xəritə (dəst) və ya bir neçə raund itirməyə imkan verir, belə ki, aşkar favorit olsa belə, məğlubiyyətə mərc etmək kifayət qədər risklidir;

Statistika. İndi bukmekerlər sıraya getdikcə daha çox hadisələr əlavə edirlər. Bununla belə, ilk öldürməni kimin edəcəyinə və ya oyunun müddətinə mərc etmək yalnız eSports sahəsində geniş təcrübəniz və ya xüsusi resurslardan statistik məlumatlardan savadlı istifadə etdiyiniz halda mərc etməyə dəyər.

Əksər bukmeker şirkətləri üçün kompüter döyüşlərinə mərc etmək hələ də yenidir, ona görə də bəzi ehtimallar təcrübəli bahisçilərin çaşqınlığına səbəb ola bilər. Bukmeker analitikləri həmişə əvəzetmələrə və komandanın cədvəlinə, həmçinin transferlərə və yeni komandalara nəzarət etmirlər - oyunçuların gücündən asılı olmayaraq, sonuncuya üstünlük vermirlər.

Hal-hazırda real mənzərəni yalnız e-idman və ya hətta bir oyun üzrə mərcləri qəbul edən ixtisaslaşmış bukmekerlər göstərə bilər. Onların xətləri analiz üçün istifadə oluna bilər, lakin orada pul aparmaq tövsiyə edilmir - belə saytlar qeyri-qanuni fəaliyyət göstərir, orada şanslar aşağıdır və belə resursların analitiklərini səhvə yol verən tutmaq mümkün deyil.

Elektron idmana mərc etmək üçün ümumi tövsiyələr

Matçın mənası. Esports komandaları adi oyunlardan daha çox oyun oynayır - məsələn, Dota 2 klubu bir həftəlik turnir çərçivəsində 10-12 matç keçirə bilər. Təşkilatçılar tez-tez tamaşaçıları sevindirmək və yayımlarda reklam satmaq üçün çoxlu sayda görüşlərdən ibarət sistem təklif edirlər. Ona görə də bəzi oyunların əhəmiyyəti minimuma endirilir və favoritlər onlardan məşq meydançası kimi istifadə edirlər. Bundan əlavə, güclü komanda öz qələbəsinə əmindirsə, startda ilk seti və ya bir neçə raundda uduzmağı özünə rəva bilər.

Turnirin əhəmiyyəti. Bənzər bir şey, lakin qlobal miqyasda. Bəzi fənlər üzrə yüksək səviyyəli komandalar yalnız real şəraitdə məşq etmək üçün kommersiya çempionatlarına göndərilir. Turnir klub üçün nə qədər az əhəmiyyət kəsb edirsə, komandanın hər şeyini vermək ehtimalı bir o qədər azdır. Bu vəziyyətdə, Şimali Amerikada mövsümöncəsi futbol yarışması və ya Biatlon üzrə Dünya Kuboku kimi idman analoqlarını tapa bilərsiniz.

Xarici. Elektron idmanda fiziki hazırlıq əhəmiyyət kəsb etmir, buna görə də “sinifdə” qalib gəlmək bir az daha çətindir, xüsusən də eyni turnirdə komandaların səviyyəsi o qədər də fərqlənmir. Favorit asanlıqla məğlub ola bilər və belə hallar burada futbol və xokkeydən daha tez-tez baş verir.

Xəbərlər. Artıq dediyimiz kimi, eSports-da bahisçi daha çox məlumatı yadda saxlamalıdır. Qlobal yamaq (oyunda bir sıra dəyişikliklər) komandaların bütün əvvəlki nailiyyətlərini neytrallaşdıra bilər, buna görə də bir il yarım əvvəl rəqiblər arasında keçirilən matçın nəticəsi çox vaxt heç bir məlumat verməyəcək. Eyni zamanda, məcburi əvəzetmələr kompüter yarışlarında da baş verir və komandanın formasına oyun cədvəli və son nəticələr təsir edə bilər.

Bu materialın çoxu adi fanat üçün cəfəngiyat kimi görünə bilər. İnanmaq çətindir ki, bəzi ənənəvi idman növlərində favorit qrup mərhələsinin hər üç oyununu demək olar ki, bilərəkdən uduzur, digər komanda isə bir həftə əvvəl ardıcıl üç məğlubiyyətə görə ən inamlı qisas alır. Buna görə də, bu gün üçün son məsləhətimiz eSports-a mərc etməzdən əvvəl fənlərdən birində bir neçə turnirə baxmaqdır. Bundan sonra bütün nüanslar daha aydın olacaq.

Reviews