Bir çox oyunçunun Diablo IV-də gözlədiyi ən böyük yeniləmə: Loot Reborn - 14 May 2024

Diablo IV, oyunun buraxılışından bəri oyunun ən böyük yeniləməsi olacaq 4-cü Mövsüm, Plunder Reborn-u təqdim edir. Tərtibatçılar oyunçuların vaxtına qənaət etmək üçün onların xüsusiyyətləri sistemini sadələşdirərək maddələrə xüsusi diqqət yetirdilər. “Güc kodu” və “Cəhənnəm Hücum” sisteminə də dəyişikliklər edilib, düşmənlərin təhlükə səviyyəsi və gücünü artırıb. Aşağıda yenilik haqqında daha çox məlumat əldə edəcəksiniz.

Çəkicli adam
Diablo IV Mövsüm 4 Başlanğıc: Plunder Reborn

14 may saat Diablo IV Çoxdan gözlənilən “Reborn Loot” adlı dördüncü mövsüm başlayır. Qarşıdan gələn bu yeniləmə oyun ictimaiyyətində kifayət qədər həyəcan yaradır, Blizzard bunu oyunun ilk buraxılışından bəri ən əhəmiyyətli yeniləmə kimi təqdim edir. Aydındır ki, tərtibatçılar detallara diqqət yetirərək oyunun müxtəlif sistemlərini təkmilləşdirmək və fərdiləşdirmək üçün çox vaxt və səy sərf etmişlər.

Yeniləmənin əsas məqsədlərindən biri oyunçulara geniş əşya kolleksiyalarının statistikasını öyrənməyə daha az vaxt sərf etməyə imkan verən elementlərin müqayisəsi prosesini sadələşdirməkdir. Buna nail olmaq üçün tərtibatçılar elementlərin atributlarında əhəmiyyətli dəyişikliklər etdilər. Əfsanəvi əşyaların atributlarının ümumi sayı üçə endiriləcək və nadir əşyaların yalnız iki atributu olacaq. Atributların sayındakı bu azalma oyunçular üçün qərar qəbul etmə prosesini sadələşdirmək və onların avadanlıqlarının dəyərini və gücünü qiymətləndirməyi asanlaşdırmaq məqsədi daşıyır.

Bununla belə, bu yeniləmə atributların sayından daha çoxunu nəzərdən keçirir. Hər bir atributun effektivliyi artırılacaq ki, bu da oyunu oynamaq üçün daha maraqlı edəcək. Bundan əlavə, atributların effektivliyinin spesifik şərtlərdən asılılığı minimuma endiriləcək, ümumi element sistemi oyunçular üçün daha intuitiv və əlçatan olacaq.

Digər diqqətəlayiq dəyişiklik odur ki, qənimət düşmələrinin nadirliyi indi birbaşa oyundaxili dünyanın səviyyəsi ilə əlaqələndiriləcəkdir. Bu o deməkdir ki, oyunçular daha çətin düşmənlərlə qarşılaşaraq və daha yüksək səviyyəli əraziləri araşdıraraq nadir və güclü əşyalar əldə etmək şansına malik olacaqlar.

Əlində çəkic olan bir adam anvil üzərində döyür

"Hakimiyyət kodu" və "Cəhənnəm Hücum" sisteminə dəyişikliklər

Tərtibatçılar həmçinin Əfsanəvi əşyaların mahiyyətini tutan və qeyd edən sistem olan Güc Məcəlləsində əhəmiyyətli təkmilləşdirmələr ediblər. Yeniləmə ilə Əfsanəvi əşyaların bütün unikal cəhətləri və xüsusiyyətləri Kodeksdə diqqətlə qorunacaq. Bu aspektlər onların əhəmiyyətini və dəyərini əks etdirən aydın və mütəşəkkil şəkildə təqdim olunacaq.

“Ustadlar çuxuru” və birgə oyun üçün yeni imkanlar

Infernal Onslaught sisteminin mexanikasında inqilab edən Tempering adlı yeni funksiya debüt edir. İrəliləyərkən oyunçular maraqlı dəyişikliyin şahidi olacaqlar: onlar cinləri məğlub edərək, gələcək rəqiblərin gücünə birbaşa təsir edən təhlükə səviyyəsini tədricən artıracaqlar. Oyun dünyasının dördüncü səviyyəsinə çatmaq "Ustadlar çuxuru" kimi tanınan maraqlı səltənəti açacaq, burada oyunçular nəhəng bir patronla epik döyüşə girmək üçün adi canavarları tez məhv etməlidirlər. Bu çətin zindan 200 ən yaxşı səviyyəyə malikdir və əməkdaşlıqla tamamlana bilər, yoldaşlıq və ortaq zəfər atmosferi yaradır.

İnşaat

Üstəlik, Diablo IV, oyunçulara maraqlı hekayə xətti təklif edən Polad Qurdları kimi tanınan maraqlı axtarışlar silsiləsi təqdim edəcək. Bundan əlavə, oyunçular unudulmaz və həlledici təcrübə təqdim edən qorxulu əzabçı Andariel ilə həyəcanlı final qarşılaşmasına çıxış əldə edəcəklər.

Reviews