Chokeri debriyajdan nə ilə fərqləndirir? Basketbolun qaydaları və şərtləri üzrə tədris proqramı

Highlights

Komanda

Klassik basketbolda komandanın bir matç üçün siyahısına 12 nəfər daxildir (klubda ümumilikdə daha çox ola bilər). Bunlardan 5 oyunçu eyni vaxtda meydançadadır. Olimpiya Oyunlarının proqramına daxil edilmiş 3x3 basketbolu da var (Tokioda debüt edəcək), amma hələlik bu idman növünü kənarda qoyaq.

Oyunçuların özləri mövqelərinə görə bölünürlər: nöqtə qoruyucusu (1 nömrə), hücumçu mühafizəçi (2), kiçik hücumçu (3), ağır hücumçu (4) və mərkəz (5). Bir qayda olaraq, mövqe nömrəsi nə qədər yüksək olsa, oyunçu bir o qədər yüksək və daha güclüdür. Meydançadakı vəziyyətdən asılı olaraq bir neçə mövqedə oynaya bilən oyunçular var: kombo mühafizəçilər (universal müdafiəçi, birinci və ikinci mövqeləri əhatə edir) və yelləncəkçilər (ikinci və üçüncü).

Matç zamanı qeyri-məhdud sayda əvəzlənməyə icazə verilir.

Oyun parkı

Standart basketbol meydançası 28 ilə 15 metr ölçülür. Zalın minimum hündürlüyü 7 metrdir. Mərkəzi dairənin diametri 1,8 metrdir. Sərbəst atış xətti son xəttdən 3,6 metr məsafədə yerləşir. Üç nöqtəli qövs 6,75 m radiusa malikdir (AMB-də – 7,24 m).

Basketbol taxtasının ölçüsü 180x105 sm-dir.Arxa taxtanın aşağı kənarı yerdən 290 sm hündürlükdə yerləşir. Üzüyün özü 305 sm hündürlükdədir.Üzüyün diametri 45 sm-dir.

vaxt

Standart matç ya 10 dəqiqə (FIBA qaydaları, milli komanda oyunları və əksər peşəkar liqalar üçün istifadə olunur) və ya 12 dəqiqə (NBA qaydaları) üçün oynanan dörd rübdən ibarətdir. Yalnız təmiz oyun vaxtı sayılır - pozuntular, əvəzetmələr, cərimələr və s. ilə bağlı fasilələr zamanı saniyəölçən dayanır. 1-ci və 3-cü rübdən sonra fasilələr 2 dəqiqə davam edir. Uzun fasilə (2-ci rübdən sonra) – 15 dəqiqə.

Basketbolda heç-heçə yoxdur - əsas vaxtdan sonra hesab bərabər olarsa, əlavə vaxt verilir, 5 dəqiqə davam edir. Əlavə işlərin sayı məhdud deyil.

Digər vacib məqam hücum üçün ayrılan vaxtdır. Komandanın topun oyuna daxil olduğu andan 24 saniyə ərzində zərbə vurmaq üçün vaxtı olmalıdır. Saniyəölçən yalnız top arxa lövhəyə və ya halqaya toxunduqda yenidən qurulur (əgər uğursuzluq olarsa, vaxt davam edir). Hücum reboundundan sonra ikinci hücum üçün 14 saniyə vaxt verilir. Bu, oyunun dinamizmini artırmaq üçün edilir.

Şərt

Əsas məqsəd rəqibindən daha çox xal toplamaqdır. Halqa vurmaq üçün xallar verilir, lakin vuruşların özləri üç növ dəyərə malikdir.

Uzaqdan atış (3 nöqtə xəttinin kənarından edilən) 3 xal dəyərindədir

Daimi atış - 2 xal

Sərbəst atış (pis xəttdən) – 1 xal

Meydançanın ətrafında hərəkət edərkən oyunçulardan topu bir əllə driblinq etmələri tələb olunur (yerə vurmaq). Dribling dayandırılırsa (top bir və ya hər iki əlində tutulursa), sizə maksimum üç addım atmağa icazə verilir - ya ötürmə, ya da zərbə. Əks halda ikiqat dribling qeydə alınacaq ki, bu da qayda pozuntusudur.

Oyunçular ardıcıl 3 saniyədən çox rəqibin üç saniyəlik zonasında ola bilməzlər (hündür mərkəzlər orada boş durmasın, uzun ötürmə gözləyir).

Siz topa qəsdən zərbə və ya yumruq vura bilməzsiniz.

Top mərkəz xəttini keçdikdən sonra topu meydançanın yarısına qaytarmaq olmaz.

Rəqib atarkən və ya uçuş zamanı topun qarşısını almaq olar, lakin yalnız uçuş yolu aşağı düşməzdən əvvəl. Aşağıya doğru topun qarşısı alındıqda, hakimlər zərbəni səbətdə olan kimi hesab edirlər.

Fouls

Rəqib tərəfindən hər hansı qayda pozuntusu qayda pozuntusu ilə cəzalandırılır. Faullar şəxsi və ya komanda ola bilər. Komanda oyunçuları tərəfindən edilən bütün pozuntular komanda qayda pozuntusu sayılır.

Dörddəbirdə 5 komanda qayda pozuntusu nöqtəsinə çatdıqdan sonra həmin komandanın hər hansı sonrakı faulu penaltiyə çevrilir (rəqib üçün iki sərbəst atışla cəzalandırılır).

Hər oyunda 5 fərdi qayda pozuntusuna (NBA-da 6) çatdıqda, oyunçu matçın qalan hissəsi üçün oyundan kənarlaşdırılır.

Faulların dörd əsas növü var - şəxsi, texniki, qeyri-idman və diskvalifikasiya.

Şəxsi rəqiblə fiziki təmasda olduğu üçün qaydaları pozduğuna görə verilir.

Əgər rəqib həmin anda atəş açıbsa, sərbəst atışlar verilir - bir (əgər sahə qolu uğurlu olarsa) və ya iki (faul edilən oyunçu qaçırdısa).

Əgər rəqib topsuz idisə və ya zərbə vurmağa vaxtı yox idisə, sərbəst atışlar yalnız "pozucu" komandanın dörddəbirdə 5 komanda penaltisi olduqda verilir (yuxarıya bax). Əks halda, top sadəcə rəqibə gedir.

Qeyri-atletik faul - top uğrunda yarışmağa cəhd etmədən qaydaların pozulması. Onlar şəxsi cəza ilə eyni şəkildə cəzalandırılırlar, bir şərtlə - sərbəst atışlar etdikdən sonra zədələnmiş tərəf özü topu meydançanın mərkəzində yan xəttin arxasından oyuna daxil edir. Bir oyunçu bir matçda iki qeyri-idman qayda pozuntusu alsa, o, diskvalifikasiya olunacaq.

Texniki qayda pozuntusu – rəqiblə birbaşa təmasda olmadan qaydaların pozulması (oyunu bilərəkdən gecikdirmə, rəqibə və ya hakimlərə qarşı qeyri-adekvat davranış və s.). Cərimə iki sərbəst atışdır, bundan sonra rəqib də topu oyuna qoyur.

diskvalifikasiya faul – oyunçu və ya məşqçinin açıq-aşkar qeyri-idman davranışı. Hətta əvəzedicilər də cəzalandırıla bilər. Belə bir faul aldıqdan sonra oyunçu meydançanı və komanda ehtiyat skamyasını tərk etməlidir. Rəqib iki sərbəst atış atır və topu oyuna qoyur.

Austin Rivers güclü ötürmə edir

Basketbol lüğəti

Basketbol mətnlərini asanlıqla oxumaq üçün hansı sözləri bilməlisiniz?

Dunk - basketbolda ən populyar və azarkeşlərin sevimli vuruşu - top rinqə əllərinizlə, yuxarıdan gətirildikdə (və uzaqdan atılmır). Slam dunk eyni şeydir, lakin xüsusilə parlaq və möhtəşəmdir!

Yatmaq – yaxın məsafədən atış, lakin yuxarıdan deyil. Klassik uşaqların halqa altından atması eyni lay-updır.

Alley-up - həm də "paraşüt" kimi tanınır, həm də ən möhtəşəm hücum variantı kimi tanınır, oyunçu yüksək, uzun ötürmə etdikdə və onun partnyoru sıçrayışda topu tutduqda və yerə enmədən dərhal tullanır.

Krossover - eyni zamanda oyunçunu irəli və ya yan tərəfə yönləndirərkən topun bir əldən digərinə kəskin ötürülməsi. Driblingin əsas elementi (topu idarə etmək), rəqibi (bir və ya daha çox) məğlub etməyə imkan verir.

Buzzer döyən – sirenlə eyni vaxtda vurulan atəş. Əslində, səs siqnalı oyun vaxtının bitdiyini və ya hücum üçün ayrılmış vaxtı bildirən sirendir. Ancaq bəzən, sadəlik üçün yuxarıdakı atışa səs-küy də deyilir.

Choker - matçların gərgin sonlarını yaxşı idarə etməyən oyunçu. Nəticə bir və ya iki oyuna görə deyil, çempionatın uzun bir seqmentinin və ya basketbolçunun bütün karyerasının nəticələrinə əsaslanır. Son dərəcə təhqiredici bir xüsusiyyət, buna baxmayaraq, tez-tez hətta tanınmış ulduzlara da verilir. Çox xal toplamaq bir şeydir, ən sonda, mübarizənin qızğın vaxtında xal toplamaq tamam başqadır. Hər kəsə verilmir.

Debriyaj – sadəcə boğucu olmayan oğlan. Debriyaj - "isti vaxt". Bir qayda olaraq, oyunun son dəqiqələri hesabda nisbi bərabərliklə. Klatçer bu anda meydançada özünü inamlı hiss edən və müntəzəm olaraq komandasına qələbə qazandırmağı bacaran oyunçudur.

Kömək et - kömək etmək. Bir ötürmə, bundan sonra partnyorunuz dərhal dəqiq atış edir.

Pot- və ya "banan", baxmayaraq ki, sonuncu söz nadir hallarda istifadə olunur. Buna blok vuruşu deyirlər. "O, qazanı çəkdi" - rəqibin atışı zamanı topu şirəli şəkildə kəsdi.

Keçid - müdafiədən hücuma keçid. Komanda buna nə qədər tez başlasa, uğurlu hücum şansı bir o qədər yüksəkdir.

İkinci Şans Xalları – başqasının arxa lövhəsində ribaundlardan sonra qazanılan xallar.

İkiqat – oyunçunun eyni anda iki statistik kateqoriyada ikirəqəmli (10 və ya daha çox) xal topladığı zaman göstəricisi. Beş kateqoriya var: xallar, ribaundlar, asistlər, oğurluqlar, bloklanmış zərbələr. Yəni 10 xal və 10 ribaund artıq dubl-dubldur. 10 xal və 10 assist də. Xalsız (məsələn, ribaundlar və bloklanmış zərbələrlə) edilən dubl-dubllar var. Trip-dubllar (üç kateqoriyada 10 və ya daha çox qeyd olunur) və hətta dördlük-dubllar (dörddə) var. Kvintupl-dubllar (beş kateqoriya) nəzəri cəhətdən mümkündür və hətta həvəskarlar liqalarında qeydə alınır, lakin peşəkar basketbolda heç vaxt belə olmamışdır.

Son bir - oyunçu sərbəst atış xəttindən daha bir xal əlavə etmək imkanı əldə etdikdə qayda pozuntusu ilə dəqiq vuruş (əslində “və bir” rus dilində “plus bir” kimi səslənir) Bu, uzaq məsafədən zərbələr edərkən də baş verir.

Kərpic – hədəfi qaçıran pis atış.

Qaralama - top nə arxa lövhəyə, nə də halqanın qövsünə toxunmadığı zaman çox pis atış.

boya – cərimə xətti ilə halqa arasındakı meydançanın trapezoidal hissəsi. Bir qayda olaraq, parketin qalan hissəsindən fərqli bir rəngə boyanmışdır, buna görə də adını almışdır. Boyanın özü yuxarıdakı qaydalarda qeyd olunan eyni 3 saniyəlik zonadır.

Reviews