Oyun sənayesində işçilərin ixtisarına başlanılıb

Oyun sənayesi ən dinamik inkişaf edən və gəlirli əyləncə sənayelərindən biridir. Hər il bütün dünyada milyonlarla oyunçu üçün getdikcə daha əhəmiyyətli və cəlbedici olur. Niyə bu qədər tərtibatçı işdən çıxarıldı? Məqaləmizin altında ətraflı öyrənəcəksiniz.

Texnologiya

İşçilərin ixtisarı

Awa

Yanvarın əvvəlində oyun sənayesində həyəcan verici bir vəziyyət yarandı - tərtibatçıların kütləvi ixtisarı üç mindən çox işçiyə təsir etdi. Qurbanlar arasında məşhur Dead By Daylight oyunu üzərində işləyən komanda da var idi və o, təxminən 45 nəfəri işdən çıxarmaq üçün tədbirlər gördü. Dead By Daylight komandasına təsir əhəmiyyətsiz deyil, lakin müxtəlif oyun şirkətlərini narahat edən böhran miqyasının yalnız bir hissəsini təmsil edir. Bu kütləvi ixtisarların ölçüsü iqtisadi qeyri-müəyyənliklər, strateji dəyişikliklər və ya kadrların azaldılması üçün çətin qərarların qəbul edilməsinə səbəb olan digər amillərlə sənaye üçün çətin vaxtları vurğulayır.

Birlik

Dizaynerlər

Oyun inkişaf etdirmə sənayesində kütləvi ixtisarlarla bağlı vəziyyət qızışmaqda davam edir. Oyun mühərriklərinin aparıcı inkişaf etdiricisi olan Unity işçi qüvvəsini azaltmağa davam edir və mart ayına qədər 1800-dən çox işçinin ayrılacağı gözlənilir. Bu ixtisar dalğası təkcə Unity-yə deyil, həm də naşirlərin 30-400 tərtibatçını ixtisar etməyə hazırlaşdığı bütövlükdə mobil bazara təsir edir. Siyahıda sonrakı yerdə də çətinliklə üzləşən və 170 işçisini itirməyə hazırlaşan kommunikasiya platforması Discord gəlir.

Square Enix

Oyun ekran qoruyucu

Square Enix öz layihələrində keyfiyyət problemlərini həll etmək üçün kəskin tədbirlər görür. Bu təşəbbüsün bir hissəsi olaraq, gözləntilərə cavab verməyən bütün aspektlərə işçilərin ixtisarı tədbirləri tətbiq ediləcək. Bu strateji hərəkət müxtəlif layihələrin strukturunda və istiqamətində dəyişikliklərə, o cümlədən Life is Strange oyun seriyası üçün mümkün nəticələrə səbəb ola bilər.

“Life is Strange”in birinci hissəsinin əsl hitə çevrilməsinə baxmayaraq, serialın sonrakı buraxılışları eyni uğuru təkrarlaya bilmədi. Tərtibatçılar, xüsusilə birinci və ikinci hissələri vahid kainatda birləşdirməyə çalışmaqda problemlərin olduğunu etiraf etdilər. Bu çətinliklər serialın gələcək istiqaməti və strukturunda mümkün dəyişikliyə səbəb ola bilər.

Square Enix çox uzun müddətdir ki, NFC tokenlərinin populyarlığı kimi mühüm sənaye tendensiyalarını əldən verdiyini qəbul edərək, inkişaf uğursuzluqlarına görə məsuliyyəti öz üzərinə götürür. Şirkət indi işgüzar əlaqələr qurmaqda və bu çağırışlardan sonra öz reputasiyasını bərpa etməkdə çətinliklərlə üzləşir.

Reviews