Oyun sənayesində oyunların aşağı reytinqləri qeydə alınıb

Bu yaxınlarda bir çox oyunçu oyun sənayesinin tənəzzüldə olduğunu hiss edir. Nəşriyyatın rəhbəri risk altında olduğunu qeyd edib ki, hazırda işçilərin ixtisarı və satışın azalması ilə bağlı böyük problemlər var. Buna nə səbəb olur? Video oyunların özləri. Sadəcə olaraq onların sayı həddən artıq çoxdur.

Игры

Pandemiya dövrü və oyunların yüksəlişi

Koronavirus pandemiyası zamanı oyun bazarı sürətlə inkişaf edib. Şirkətlər oyunların inkişafına böyük sərmayə qoyublar və bu səbəbdən indi hər gün müxtəlif ölçülü onlarla layihə buraxılır. Ancaq diqqət üçün yarışmaq onlar üçün çox çətindir. Nəşriyyatın rəhbəri hesab edir ki, hər bir oyunun dəqiq yerləşdirilməsi vəziyyətdən çıxmağa kömək edəcək.

PC-də oynayır

RoboCop: Rogue City

Bir oyun nümunəsi onun şirkəti tərəfindən buraxılan RoboCop: Rogue City-dir. Bu məşhur bir franchise əsasında atıcı olmasına baxmayaraq, tərtibatçılar geniş miqyaslı reklam kampaniyasına çox səy göstərmədilər. Bunun əvəzinə onlar oyun təcrübəsinin özünə və oyunçulara diqqət yetirdilər. Oyunun ağızdan-ağıza yayılması və müsbət rəylər özlüyündə layihəyə diqqət çəkdi.

Alex Murphy'nin macəraları məzmun əlavə etmək planları yoxdur. Tərtibatçılar RoboCop əsasında davamçılar və ya digər layihələr yaratmağı planlaşdırmırlar. Onların əsas diqqəti yeni oyun rejimləri də daxil olmaqla yamaqların buraxılmasıdır.

Polad

Oyun reytinqlərində azalma, bu niyə baş verdi?

Bəzi oyunların daha az populyarlaşmasının bir neçə mümkün səbəbi var:

Bazarın doyması

Bazar

Oyun sənayesinin genişlənməsi və buraxılan oyunların sayının artması bazarın doymasına və rəqabətin artmasına səbəb olur. Bu, oyunların oyunçuların diqqəti üçün rəqabət aparmasına və populyarlığını və aktuallığını itirməsinə səbəb ola bilər.

Yeniliyin olmaması

Əgər oyunlar bir neçə yeni və maraqlı ideya təklif edərsə, onlar oyunçular üçün daha az cəlbedici ola bilər. Təkrarlanan konsepsiyalar və innovasiyaların olmaması daha geniş auditoriya tərəfindən marağın azalmasına səbəb ola bilər.

Texniki problemlər

Zəif optimallaşdırma, səhvlər, uzun yükləmə müddətləri və performans problemləri oyunçuları uzaqlaşdıra bilər. Əgər oyun düzgün işləmirsə və ya texniki problemlər yaranarsa, onun reputasiyası və populyarlığı mənfi təsir göstərə bilər.

Dəyişən meyllər və üstünlüklər

Oyunçuların hazırkı üstünlükləri və gözləntilərinə cavab verməsə, populyarlığı azala bilər. Oyunçuların zövqləri zamanla dəyişə bilər və oyunlar aktual və cəlbedici qalmaq üçün bu dəyişikliklərə uyğunlaşmalıdır.

Marketinq və Görünüş

Pristavka və monitor ekranı

Keyfiyyətli oyun kifayət qədər marketinq olmadığı üçün daha az populyarlaşa bilər. Effektiv reklamın və tanıtımın olmaması oyun haqqında məlumatlılığın azalmasına və buna görə də populyarlığın azalmasına səbəb ola bilər.

Reviews