Abay “Hobbit” Xasenov CS 2, Ancient and eSports haqqında: Cloud9 ilə müsahibə
Məzmun
Oyun Təcrübəsi
Müsahibə zamanı Hobbit Qədim xəritədə oynayarkən yaranan bəzi məqamlardan danışıb. O, həmçinin CS 2-də bu xəritədə düzəlişlərin edilməsinin lazım olub-olmaması ilə bağlı fikirlərini bölüşdü. O, zirvələr və model hərəkəti kimi mikro anlara diqqət yetirərək, düzəlişlər haqqında çox düşünmədi. Sual yaranır: CS 2 həqiqətənmi “seç, öldür, qazan” prinsipi üzərində işləyir?
CS 2-də səs
Hobbitin qaldırdığı başqa bir mövzu oyundakı səslər idi. O, atlama səsləri və digər aspektlərlə bağlı problemləri qeyd etdi. Valve-nin bu çatışmazlıqları düzəldəcəyinə əmindir, lakin eyni zamanda oyunun özünü bəyəndiyini və yeni və təzə bir şey olduğunu vurğuladı. Bununla belə, o, oyunun hələ 100 faiz rəqabətə hazır olmadığı fikrini də bildirib.
Kapitanın rolu
Komandanın kapitanı olaraq Hobbit komandada artıq mövcud olan sistemləri qoruyarkən öz vizyonunu gətirdi. Qeyd etmək vacibdir ki, o, CS 2-nin bu nöqtədə həqiqətən "seç, öldür, qazan" oyunu olduğunu və uğurun oyun hissi və atış qabiliyyətinə bağlı olduğunu bildirir.
Niyə Vertigo olmasın?
Bir çox insanı maraqlandıran suallardan biri də Cloud9 komandasının niyə Vertigo kartını seçməməsidir. Hobbit bunun dəqiq səbəbini bilmədiyini etiraf etdi, lakin bunun səs problemləri və ya bu kartın digər texniki qüsurları ilə əlaqəli ola biləcəyini təklif etdi. O, həmçinin aydınlaşdırıb ki, hətta CS:GO-da belə çox komandalar Vertigo-da oynamayıb və bu, bu xəritənin hazırlanmasına daha çox vaxt tələb etməsi ilə bağlı ola bilər.
Aşağı mötərizədə döyüş
Cloud9 B qrupunun aşağı mötərizəsində səyahətinə davam edir. Pley-offa çıxmaq üçün komanda daha iki qələbə qazanmalıdır. Növbəti matç Complexity Gaming-ə qarşı olacaq və bu, Cloud9 komandası üçün vacib sınaq olacaq.
Reviews