Qumbaralar üçün Counter-Strike 2 dərilərində gələcək yeniləmə Inferno moda geyimlərinin FPS optimallaşdırılması xəritəsinin yenidən qurulması

Counter-Strike 2-nin tərtibatçıları yaradıcılığı ilə həm məni, həm də oyun ictimaiyyətinin qalan hissəsini heyran etməyə davam edirlər. Hər iki həftədən bir ton yeni məzmun buraxırlar. Salam uşaqlar, Maksim yenə mikrofonun arxasındadır. Bu gün sizə CS:GO-da ən son yeniləmələr və qarşıdan gələn CS2 haqqında ən maraqlı xəbərlərdən danışacağam.

CS2-də qumbara üçün dərilər

Ən aydın olandan başlayaq. Tərtibatçılar nəhayət bir düyməni basmaqla qumbaraatanları yoxlamaq imkanı əlavə etdilər. Bu, bıçaqları yoxlamağa bənzər şəkildə işləyir. Bir əsas animasiya və bir nadir animasiya var ki, burada xarakteriniz qırıq qumbara və ya yandırıcı qurğu ilə müxtəlif fəndlər edir. Animasiyaların özləri çox güman ki, çox şey ifadə etmir, lakin qeyd etmək lazımdır ki, Zeus üçün tam dəri dəstəyi əlavə etməzdən əvvəl, tərtibatçılar yalnız CS2-nin buraxılması ilə heyrətləndirici silahı yoxlamaq imkanı əlavə etdilər.

siqaret cs get

Çox güman ki, siz bilirsiniz ki, avadanlıq və qumbaraatanların qeyri-aktiv yuvaları silahlar, agentlər, əlcəklər, bıçaqlar, musiqi paketləri və digər kosmetika üçün slotlarla eyni koda malikdir. Buna görə də, bu yuvalardakı əşyalar inventardan sürüklənərək dəyişdirilə bilər. Sual yaranır ki, bunlar artıq fayllarda tapdığımız yeni növ qumbaralar, məsələn, üçbucaqlı naqillər olacaq, yoxsa çoxrəngli tüstü kimi qumbaralar üçün dəri olacaq? Şəxsən məndə belə bir təəssürat yarandı ki, qumbara dəriləri o qədər də məna kəsb etmir, çünki onlar bütün dövrədə qaçacağınız tam hüquqlu silahlar deyillər.

cs go-də yeni dəri

Bu, bir neçə saniyəyə götürüb atdığınız birdəfəlik əşyadır. Bununla belə, əgər tərtibatçılar Zevsin heyrətləndirici silahı üçün dərilər əlavə etmək qərarına gəliblərsə, niyə qumbaraatanlar üçün də eyni şeyi sınamayaq? Onu da qeyd etmək yerinə düşərdi ki, 6 il əvvəl tərtibatçılar artıq qumbaraatanların dəriləri və yeni növ qumbaralar üzərində təcrübələr aparırdılar. Oyun fayllarında Sonic Smoke adlı qumbara tapılıb. Ancaq bunun necə işləməli olduğu hələ tam aydın deyil. İcmaya görə, bunlar aktivləşdirildikdən sonra ətrafdakı bütün səsləri boğan və tematik dəstdən musiqi ifa edən xüsusi tüstü qumbaraları ola bilər. Yeni oyunda dəqiq görəcəyimiz şey hər kəsin təxminidir. Bundan əlavə, ilk agent fərdiləşdirmə imkanı haqqında məlumat ortaya çıxdı - Leet agentləri üçün şüşə fərdiləşdirmə.

Leet agentlərindən şüşə fərdiləşdirmə

Demək olar ki, bütün Leet agentləri eynək taxırlar və son yeniləmə eynək şüşəsi üçün materialdan ibarət sirli "fərdiləşdirmə" qovluğunu təqdim etdi. Hal-hazırda, Leet agentləri üçün bütün gözlük materialları birbaşa hər bir agentin modelinə tikilir. Bununla belə, bu qovluğun mövcudluğu gələcək modul fərdiləşdirmə sistemini göstərə bilər. Ən açıq fərziyyə odur ki, oyunçular bir neçə şüşə rəng variantından birini seçə biləcəklər. Tərtibatçılar uzun müddətdir ki, tam hüquqlu geyim də daxil olmaqla, müxtəlif xarakter fərdiləşdirmə variantları üzərində işləyirlər. Beləliklə, bu, bəlkə də eynəklərin və ya materialların rəngi ilə bir başlanğıc ola bilər və bəzi təsirli Adidas idman şalvarları və stat trekləri ilə bitə bilər.

şüşə daha real şəkildə qırılır

Qəribə yeniliklər də var idi - ilk dəfə Counter-Strike-də gözlər peyda oldu. Oyun fayllarında qəhvəyi göz bəbəkləri olan gözlər üçün material tapıldı. Hazırda oyundakı bütün gözlər personajın baş modelinin bir hissəsidir və hərəkətli deyil. Onlar gözlərin görünüşünü təqlid edən statik obyektlərdir. Valve oyunlarında Half-Life-ın ikinci hissəsindən başlayaraq bütün canlı personajlar üçün ayrıca element olan hərəkətli gözlər meydana çıxdı.

Bu elementin CS2-də görünməsi gələcək əməliyyatlarda və ya daha ətraflı və inkişaf etmiş agentlərdə tam hüquqlu hekayə kəsiklərinin əlavə edilməsinə işarə edə bilər. Bu, müəyyən bir silah üçün üstünlük verdiyi dəriyə qərar verə bilməyənlər üçün yaxşı xəbərdir.

Bundan əlavə, CS2 dəri randomizə sistemini təqdim edəcək. Bu o deməkdir ki, oyunçular seçim etməkdə çətinlik çəkirlərsə, müəyyən bir silah üçün dəri təsadüfi seçə biləcəklər. Bu, onlara müxtəlif dəri seçimlərindən həzz almağa və oyuna müxtəliflik əlavə etməyə imkan verəcək.

Negev getsin

Tərtibatçılar “Sevimlilər” kateqoriyasına silah əlavə etməyə imkan verəcək üstünlük verilən dərilər sistemi üzərində fəal işləyirlər. Hər bir slot üçün bir dəri seçmək əvəzinə, oyunçular sevimli dərilərinin bütün qruplarını seçə biləcəklər. Bu sistem hazırda inkişaf mərhələsindədir, lakin Counter-Strike: Global Offensive-də dəri qarışdırmaqla oxşar şəkildə işləməsi gözlənilir. Bundan əlavə, tərtibatçılar Fidelity FX Super Resolution 2.0-ı dəstəkləməyə hazırlaşırlar ki, bu da yüksəltmə səviyyəsini daha dəqiq seçməyə imkan verəcək.

Bu texnologiyanın ilk versiyası artıq Counter-Strike-ın yeni versiyasında mövcuddur, lakin keyfiyyət və performans baxımından FSR2-dən xeyli aşağıdır. FSR2 artıq Source 2 mühərrikində işləyən Valve-dan başqa bir məşhur oyunda dəstəklənir.Və rəsmi AMD saytında Counter-Strike 2 bu texnologiya üçün gözləmə siyahısındadır. Bunun sayəsində bütün istifadəçilər, o cümlədən NVIDIA video kart sahibləri daha zəif kompüterlərdə FSR2-nin üstünlüklərindən istifadə edə biləcəklər.

Yeni təlim rejimi və Təhlükəli Zona

Bundan əlavə, yeni başlayanlar üçün təlim rejimi və Təhlükəli Zona rejimi üçün dəstək göstərişləri tapıldı. Gələcəkdə yeni oyunçular müxtəlif dərslik məsləhətləri ilə botlara qarşı rəqabətli şəkildə oynamağa təşviq ediləcəklər. Tərtibatçılar həmçinin Təhlükəli Zona rejimini Source 2 mühərrikinə köçürmək üzərində işləməyə davam edirlər.

təlim rejimi üçün yeni kod

Yeniləmə iki yeni xəritə əlavə etdi - Nuke və Office. Ofislə yanaşı təsadüfi rejim və girov rejimi gəldi. Tərtibatçılar vəd edilmiş yay yeniləməsini buraxmağa çalışdıqları üçün hər növbəti yeniləmə ilə daha çox məzmunun görünəcəyi gözlənilir. Tərtibatçılar həmçinin yeni PBR teksturalarından və vizual təkmilləşdirmələrdən istifadə edərək Inferno xəritəsinin remeykini hazırlayırlar. Eyni zamanda, onlar Təhlükəli Zona rejimini Source 2 mühərrikinə köçürmək üzərində işləyirlər.

Yeni təhlükə zonası cs go

Artıq Inferno xəritəsinin tam remeykinin skrinşotları sızdırılsa da, qeyd etmək lazımdır ki, bu, son versiya deyil və tərtibatçılar buraxılışdan əvvəl bəzi dəyişikliklər edə bilərlər.

yeni Inferno sızması

Təəssüf ki, tərtibatçılar sızmaları aradan qaldırdılar və ekran görüntüləri yaratmaq üçün məntiqi dəyişdirdilər, buna görə də gələcək xəritəsini bu keyfiyyətdə gördüyümüz yeganə dəfə idi. Həmçinin qeyd edilib ki, tərtibatçılar təsadüfən və ya bilərəkdən oyun fayllarında Mirage xəritəsi remeykinin erkən prototipini qoyublar.

Inferno sızması

cəhənnəm xəritəsi tezliklə

Half-Life: Alyx-in aktivlərindən istifadə edərək, mənim yaxşı dostum Con Friman onun görünməli olduğu şeyin orijinal versiyasını yarada bildi. Hətta mənim boz versiyama tərtibatçı fakturaları ilə baxanda belə aydın oldu ki, tərtibatçılar Şərqi Avropa atmosferini çatdırmağa çalışırlar, lakin bütün lazımi aktivləri yüklədikdən sonra Half-Life oyunlarının atmosferini yenidən yaratmaq istədikləri aydın oldu.

Qeyd etmək lazımdır ki, xəritənin bu bölməsi yalnız 2021-ci ildə tərtib edilib və çox güman ki, kiçik vizual təcrübədir. Beləliklə, Mirage-in gələcək remeykinin tam olaraq eyni görünəcəyi fakt deyil. Xüsusilə nəzərə alsaq ki, Counter-Strike 2 tərtibatçıları bütün yerləri daha yüngül etməyə çalışırlar və bu sahə kifayət qədər qaranlıqdır.

CS:GO-da hər son yeniləmə ilə modların yaradılması getdikcə çətinləşir

Təəssüf ki, CS:GO-nun bütün mövcudluğu ərzində, inkişaf etdiricilərin üstünlük əldə etmək və fırıldaqlar yaratmaq üçün istifadə edən vicdansız oyunçulara qarşı xüsusi olaraq tətbiq etdikləri məhdudiyyətlər səbəbindən dəyişiklikləri inkişaf etdirmək getdikcə çətinləşdi. Bununla belə, bu yeniləmədəki yeni tapıntılara əsasən, bu vəziyyətin dəyişə biləcəyi görünür. Bir neçə ildir ki, Source 2 mühərrikindən istifadə edərək müxtəlif Valve oyunlarında Pulse adlı bir şeyə istinadlar vaxtaşırı ortaya çıxdı.

yeni Pusl sistemi

Bəziləri bunun yeni bir oyun olduğunu, bəziləri isə botlar üçün süni intellekt sistemi olduğunu düşünürdü. Ancaq əslində daha əhəmiyyətli bir şey olduğu ortaya çıxdı. Pulse, Unreal Engine-dən Blueprints-in analoqudur. Başqa sözlə, bu, TypeScript və JavaScript dilləri, XNUMX-ci versiyaya əsaslanan vizual, node proqramlaşdırma üçün ayrıca bir vasitədir.

Nədənsə, Counter-Strike tərtibatçılarından biri onu VScript 2 adlandırmağa qərar verdi, baxmayaraq ki, əslində CS:GO-dan VScript-dən yalnız bir ad qaldı. Hazırda tərtibatçılar artıq bu sistemdən oyundaxili məntiq üçün istifadə edirlər və bütün skriptlər .vts, .vjs və .vpulse genişlənməsinə malikdir, lakin ən əsası, tədricən buna əsaslanaraq wingman kimi ən əsas oyun rejimlərini yenidən yaratmağa başladılar. alət. Və yeni nüvə artıq .vpulse fayllarını ehtiva edir.

Vizual olaraq, bu, Valve-nin Animgraph adlı digər rəsmi aləti ilə demək olar ki, eyni görünəcək, çünki Pulse qovşaq elementlərini göstərmək üçün oxşar qrafik kitabxanalardan istifadə edir. Əslində, tərtibatçılar hər şeyi düzgün etsələr, biz Counter-Strike üçün moddinqdə əsl bum görəcəyik, çünki Dota 2-də xüsusi oyun rejimləri rəsmi uyğunlaşmaya ümumiyyətlə toxunmayan milyonlarla istifadəçini cəlb edir.

 

Reviews