Motor idmanı tarixində ən uzun yarış Nürburqrinqdə 96 saatlıq marafondur.

1965-ci ildə keçirilən Marathon de la Route avtoidman tarixinin ən çılğın yarışlarından biri idi. Əfsanəvi Nürburqrinq trassındakı bu 82 saatlıq yarış inanılmaz dərəcədə çətin, çətin və təhlükəli kurs yaratmaq üçün Şimal və Cənub döngələrini birləşdirir. İştirakçılar adi yanacaqdoldurma məntəqələrində yanacaq doldurdular və bir dəqiqədən çox pit-stop cərimə ilə cəzalandırıldı. Ancaq ən uzun yarış şəhərlərdən birində 96 saat davam etdi. Məqalədə daha çox öyrənəcəksiniz.

Marathon de la Route yarışı

Marathon de la Road-un tarixi

Biz hamımız müasir Formula 1, ralli və Dünya Dözümlülük Çempionatını (WEC), məşhur marafonları sevirik: 24 Saat Le Mans, 24 Saat Spa, Hamam marafonları. Lakin bir marafon ən əfsanəvi treklərdən birində inanılmaz dərəcədə çılğın dözümlülük kimi avtoidman tarixinə daxil oldu. XNUMX-ci ildə onlar dünyanın ən uzun dövrə yarışını, Marathon de la Road yarışını təşkil etdilər. Bu, iyirmi səkkiz kilometrdən çox Nürburqrinqin ən təhlükəli və texniki dövrələrindən birində keçirilən səksən iki saatlıq epik dözümlülük yarışı idi.

İctimai yollarda yarış marafonları

Əvvəllər bu cür yarış marafonları ümumiyyətlə ümumi yollarda, Lloes-Sofiya-Lloes kimi bir marşrut boyunca, serpantinlər və bir dəstə dağ keçidi də daxil olmaqla altı ölkədən keçirdi. Bütün bunlar başdan sona 90 saatdan çox çəkdi, praktiki olaraq dayanmadan, həm də o günlərdə marafonlarda maneə törədilməyən nəqliyyatda. Uzun müzakirələrdən sonra bir çox ölkələr belə bir təhlükəli təşəbbüsdən imtina etmək qərarına gəldilər və bu, yarışın 1965-ci ildə şimal və cənub traslarının birləşdirildiyi tənha Nürburqrinq trekinə köçürülməsinə səbəb oldu.

Nürburqrinq yarış treki

Yarış Qaydaları

Yarış olduqca qeyri-adi qaydalara əsasən keçirilib: dövrə vaxtı 24 dəqiqədən çox ola bilməz, əks halda diskvalifikasiya. Yanacaq doldurma trasdakı adi yanacaqdoldurma məntəqəsində aparılıb, lakin təkərlərin dəyişdirilməsi və sürücünün dəyişdirilməsi komanda pitlərində aparılıb. Pitlərdə bir dəqiqədən çox olan hər dayanma finişdəki dövrələrin ümumi sayından çıxılan bir dövrə cəzası ilə nəticələndi. Beləliklə, pit-stoplar çox qısa idi və buna görə də təmir işləri iki yolla həyata keçirilə bilərdi: birinci halda, sürücü avtomobilində olan ehtiyat hissələri və alətlərdən istifadə edərək düz yolun kənarında istənilən təmiri həyata keçirə bilərdi; Başqa bir seçim, mexaniklərin icazə verilmədiyi xüsusi qapalı parkda və ya komandanın çuxurlarında, lakin mexaniklərin köməyi ilə və cərimə ilə təmir etmək idi. İstənilən halda avtomobilin pitdə 20 dəqiqədən çox dayanmasına icazə verilib, əks halda komanda yarışdan kənarlaşdırılıb.

Marafon 1965

1965-ci il marafonu 82 saat davam etdi. Burada 35 ekipaj iştirak etdi, onlardan yalnız 24-ü damalı bayrağı gördü. Qaliblər fransalı Henri Raeder və Coni Rees Mustang ilə 7000 km-dən çox məsafə qət etmişlər. Bu, dəqiq desək: gündüz, gecə, gündüz, gecə, gündüz və yalnız bundan sonra bitir. Bəli, o vaxtlar necə insanlar idilər! Bogatyrs, biz yox.

Avtomobil yarışda

Marafonlar 1966-1968

1966-cı il müsabiqəsi 84 saata qədər uzadıldı. Julien Verve və Andrew Hdst qalib gəldi. Elə həmin il ekipajı sürətlə sürən, lakin texniki səbəblərdən iki gün sonra təqaüdə çıxan Ferrari 275 GTB-ni qeyd etmək olardı. 1967 və 1968-ci illərdə hər biri 43 avtomobil start götürdü və Porsche 911-lər üstünlük təşkil etdi. 1968-ci ildə keçirilən yarışda Porsche 28 və Porsche 30 ekipajlarının qazandığı birinci və ikinci yerlərin yalnız 8 saniyəlik fərqlə ayrılması gülməlidir. birincilərin dörd penalti raundunun silinməsi faktı. Finiş xəttində 84 saat davam edən yarışda birinci və ikinci yerlər arasındakı fərq o qədər az idi.

Köhnə maşınlar

Marafon 1969

Digərləri isə yarışı penaltisiz başa vurublar. Beləliklə, 59 saat ərzində 84 saniyədən çox davam edən bir dənə də pit-stopa sahib olmadılar. 1969-cu ildə marafon tarixində ən çox heyət iştirak etdi - 64 ekipaj - və Abarth, Porsche, Lancia, Ford, Mercedes, BMW və Volvo, Fiat, Alfa kimi inanılmaz müxtəlif avtomobil markalarını nümayiş etdirdi. Romeo, Lotus, Renault, Mini Cooper, Peugeot və Honda. İtalyanlar Lansiyada qalib gəldilər və bu, liderlərin səsboğucusunun uçması sayəsində oldu. Bu baş verən kimi, yerli polis dərhal qaçaraq gəldi və bütün avtomobillərdə bəzilərinin tıxaclarda itirdiyi işlənmiş qaz buraxma sistemi olmasa, yarışı ləğv etməklə hədələdi. Ekipajın ittihamları kolların arasından axtararkən və səsboğucu yerində qaynaq edərkən, onlar bir neçə cərimə dövrəsini toplaya bildilər və bununla da qələbəni əldən verdilər.

Rally 1969 avtomobil

Marafon 1970

1970-ci ildə yarış 86 saat davam etdi. Pilotlarından biri Helmut Marko olan Volkswagen Porsche 914/6 (bəli, bu, hələ də avtoidmanda yaşayan və Formula 1-də müasir Red Bull çempionatının əsas halqalarından biri olan həmin adamdır) qalib gəldi. Yarışda qalib gələn onun komandası oldu.

1971-ci ilin son marafonu

1971-ci il marafonu sonuncu oldu: marşruta cəmi 39 iştirakçı daxil oldu, onların arasında bir dənə də zavod komandası yox idi. Buna görə və yarış heyrətamiz 96 saata qədər uzadıldığı üçün az sayda tamaşaçı meydana çıxdı. Jak Anri, Jak Luk Terje və Maris Nussbaum 1100 cc Alpine A-110 ilə yarışda 487 dövrə, cəmi 11 km qət edərək qalib gəldilər.

Ralli və avtomobillər

1965-ci ildən 1971-ci ilə qədər Nürburqrinq qapalı dairəsində keçirilən Marathon de la Road, indi təkrarlanması mümkün olmayan motor idmanı tarixinin bir parçasıdır. Marafonun dirçəldilməsi 2011-ci ildə nəzərdə tutulsa da, bir sıra səbəblərdən ləğv edilib. Yol indiyə qədərki ən çılğın dözümlülük yarışlarından biri kimi yaddaşımızda qalacaq.

Reviews