10 ən yaxşı F1 pilotu
Formula 1 sürücülərinin heç də hamısı karyeralarına yüksək səviyyəli komandalarda başlaya bilmir. Bir çox gələcək çempionlar və ulduzlar əvvəlcə özlərini əsl autsayderlərdə tapdılar, burada podiumlar üçün deyil, bitirmə faktı üçün mübarizə aparmalı oldular. Ancaq bu çətin yol onların xarakterini sakitləşdirdi və avtoidman zirvələrinə yol açdı. Siyahımıza paketin arxasından başlayan, lakin F10 elitasına daxil olmağı bacaran 1 sürücü var. Onların arasında çempionlar, əfsanələr və əsl sürət ustaları var. Onların ora necə gəldiyini öyrənin!
Məzmun
Alan Cons - Formula 1-ə ilk addım və tanınmaq uğrunda mübarizə
Gələcək 1980 Dünya Çempionu Alan Cons Formula 1-dəki karyerasına kiçik bir şəxsi komanda olan Harry Stiller Racing ilə başladı. Onun yaradıcısı gənc pilotların peşəkar avtoidman dünyasına daxil olmasına kömək edən britaniyalı yarış pilotu Harri Stiller idi. Onların əməkdaşlığı Cons ardıcıl nəticələr nümayiş etdirdiyi və özünü perspektivli sürücü kimi təsdiq etdiyi Formula Atlantic-də başladı.
Ancaq Formula 1-ə keçid daha çətin oldu. Ən yaxşı komandalardan fərqli olaraq, Harry Stiller Racing, çempionat nəhəngləri ilə rəqabət qabiliyyətini ciddi şəkildə məhdudlaşdıran müştəri Hesketh şassisindən istifadə etdi. Bununla belə, Cons döyüşdən qorxmadığını dərhal göstərdi: təsnifat mərhələsində texniki məhdudiyyətlərə baxmayaraq, müntəzəm olaraq bir neçə rəqibini qabaqlayırdı.
Zolderdə keçirilən Belçika Qran Prisində avstraliyalı təsirli nəticə əldə etdi - təsnifat mərhələsində 13-cü yer. Bu göstərici bütün qısa müddətdə komanda üçün ən yaxşısı oldu. Lakin yarış hadisələri daha az uğurlu alındı. Cons bir neçə dəfə yarışı tərk etdi, lakin bu, onun nailiyyətlərinə xələl gətirmir. Gənc pilot özünü sübut etmək üçün əlindən gələni etdi və onun səyləri təsirsiz ötüşmədi.
Cəmi dörd mərhələdən sonra Harri Stillerin komandası mövcud olmağı dayandırdı, lakin Cons üçün bu, son deyil, yeni bir fəslin başlanğıcı idi. O, Embassy Hill-ə dəvət edildi və burada zədəli Rolf Stommeleni əvəz etdi. Bu təklif Cons üçün karyerasını davam etdirmək üçün əla şans idi və o, bundan maksimum yararlandı. Artıq yeni komandası üçün dördüncü Qran Prisində Formula 1-də ilk xallarını qazanmağı bacardı. Karyerasının bu dövrü avstraliyalının taleyində əsas rol oynadı. Bütün çətinliklərə baxmayaraq, döyüş ruhuna, səbrə, istedada malik olduğunu sübut etdi. Qarşıda yeni vəzifələr var idi, lakin məhz bu ilk addımlar sayəsində o, uğurlu karyera qura bildi və 1980-ci ildə çempionluq titulunu qazandı.
Keke Rosberg - Uğura aparan çətin yol
Keke Rosberq Formula 2-də yarışan gənc sürücülər arasında heç vaxt favorit sayılmayıb. Lakin bu, onun Formula 1 dünyasına qədəm qoymasına mane olmadı. 1978-ci ildə finlilər mövsümün üçüncü raundundan əvvəl Eddi Çiveri əvəz edərək Teodor Racing ilə debüt etmək fürsəti əldə etdi.
Əvvəlcə Rosberqin əsl kəşf ola biləcəyi görünürdü. Rəqabətdən uzaq bir avtomobilin sükanı arxasında o, Silverstounda qeyri-çempionluq Qran Prisini sensasiyalı şəkildə qazanmağı bacardı. Bu uğur onun diqqətini çəkdi, lakin sonrakı rəsmi çıxışlar daha çətin oldu. Beş seçmə cəhddən yalnız biri uğurlu oldu: fin start topa çıxdı, lakin daha irəli gedə bilmədi.
Zəif nəticələr Teodorun fasilə vermək və bir neçə yarışı buraxmaq qərarına gəlməsinə səbəb oldu. Bu müddətdə Rosberq bəxtini ATS komandasında sınasa da, orada da ciddi nəticə əldə etməyib. Honq Konq komandası çempionata qayıdanda Keke sükanı arxasına keçirdi, lakin ATS-də sona çatana qədər cəmi dörd raund başa vurdu.
Bu cür keçidlər finlərin davamlı şəkildə irəliləməsinə imkan vermədi. Maşının tez-tez dəyişməsi və dəqiq strategiyanın olmaması onun potensialını reallaşdırmağa mane olurdu. Ancaq bu sınaqlar Rosberqi sərtləşdirdi. 1979-cu ildə o, Wolf Racing-dən ayrılan Ceyms Hantı əvəz etmək şansı əldə etdi və sonra Kopersukar komandasında çoxdan gözlənilən sabitlik tapdı və bu, gələcək çempionluq yolunda onun üçün vacib bir addım oldu.
Rene Arnoux - Yarış zirvəsinə aparan çətin yol
1978-ci ildə Automobiles Martini ilk dəfə Formula 1-də qüvvəsini sınadı, lakin onların "Kral Yarışı"ndakı macəraları qısamüddətli oldu. Uğurlu adına baxmayaraq, bu komandanın məşhur spirtli içki markası ilə heç bir ortaqlığı yox idi. Onun əsasını fransız dizayner Renato Martini qoyub, o, əvvəllər yeniyetmə yarış seriyaları üçün avtomobilləri uğurla yaradıb. Yeniyetmələrlə 12 il işlədikdən sonra o, addım atmaq və ən yüksək səviyyədə iz qoymağa qərar verdi.
Formula 1-də debüt etmək üçün komanda Rene Arnoux-a həvalə edilmiş yalnız bir avtomobillə çıxış etdi. Bir il əvvəl fransalı Martini ilə Formula 2-də qalib gəlmişdi ki, bu da onun avtoidman elitasına yüksəlməsi üçün məntiqi əsas oldu. Ancaq reallıq daha sərt oldu. Resursları məhdud olan tövlə çempionatın təcrübəli iştirakçıları ilə rəqabət apara bilmədi ki, bu da nəticələrə təsir etdi.
Mövsümün doqquz mərhələsində Arnu üç dəfə sıralanma səddini aşa bilməyib və onun ən yüksək nailiyyəti iki doqquzuncu yer olub - Belçika (Zolder) və Avstriyada (Osterreyxrinq). Buna baxmayaraq, fransız döyüş ruhunu nümayiş etdirməyə və əlində olan avtomobildən maksimum yararlanmağa davam etdi.
Təəssüf ki, Formula 1 Martini üçün həddən artıq çətin olduğunu sübut etdi və komanda çempionatı başa çatmamış tərk edərək yeniyetmələr seriyasında işə qayıtdı. Bununla belə, Arnu komandasız qalmayıb. Mövsümün sonuna yaxın Surtees-də yerini təmin etdi və 1979-cu ildə o, Renault-da karyerasında yeni bir səhifə açdı və burada həqiqətən öz potensialını reallaşdıra bildi.
Gerhard Berger - Motorsport zirvələrinə ilk addımlar
Gerhard Berger böyük yarışlarda debüt edəndə, Almaniyanın ATS komandası mövcudluğunun alaqaranlığında idi. Buna baxmayaraq, gənc avstriyalı üçün bu, özünü sübut etmək şansı idi. İlk əhəmiyyətli qələbələrini qazana bildiyi Formula 3-də uğurlu çıxışlardan sonra Gerhard 1984-cü il mövsümünün son mərhələlərini ATS-in tərkibində keçirmək təklifi aldı.
O, ilk addımlarını çətin şəraitdə atdı: komandanın artıq ciddi perspektivləri yox idi, texnika isə rəqiblərindən daha aşağı idi. Lakin belə şəraitdə belə Berger özünü istedadlı pilot kimi göstərdi. Monzada keçirilən İtaliya Qran Prisində o, daha təcrübəli komanda yoldaşı Manfred Winkelhock-u qabaqlayaraq çoxlarını təəccübləndirdi. Və yarışın özündə o, altıncı yeri tutmağı bacardı, bu debütant və autsayder komanda üçün əla nəticə idi.
Təəssüf ki, onun səyləri heç bir real mükafat gətirmədi. Bürokratik səhvlərə görə, ATS mövsüm üçün ikinci avtomobili qeydiyyatdan keçirmədi, buna görə də xal zonasında bitirmək yalnız simvolik nailiyyət olaraq qaldı. Lakin bu nəticə lider komandalar arasında da diqqətdən yayınmayıb. Berger sürət, soyuqqanlılıq və çətin şəraitə uyğunlaşmaq bacarığı nümayiş etdirdi.
Növbəti il Arrows-dan təklif aldı. Bu müqavilə onun karyerasında mühüm addım idi: daha stabil komandaya keçid ona rəqabət apara bilən avadanlıqla işləməyə və dəyərli təcrübə qazanmağa imkan verdi. Bir neçə il sonra Berger özünü Formula 1-in aparıcı pilotlarından biri kimi təsdiqləyəcək və onun debüt mövsümü uğura gedən yolda sadəcə ilk sınaq olacaq.
Mika Hakkinen Lotus böhranı fonunda debüt edir
90-cı illərin əvvəllərində Lotus artıq komandanın 70-80-ci illərdə olduğu kimi güclü qüvvə deyildi. 1991-ci il mövsümünün əvvəlində bir vaxtlar titul qazanan komanda autsayderlər sırasına düşdü, hətta ilk 10-luğa düşmək üçün mübarizə apardı. Lakin gələcək ikiqat dünya çempionu, gənc və iddialı fin Mika Hakkinenin yolu məhz bu komandada başladı. Finlandiyalı sürücü Formula 1-ə gənclər seriyasında möhkəm reputasiya ilə gəlib. Britaniya Formula 3-dəki qələbələri və Avropa çempionatlarında möhtəşəm çıxışları onu öz nəslinin ən perspektivli pilotlarından birinə çevirdi.
Bununla belə, onun Royal Races-də debütü çətin vaxta təsadüf edir: Lotus maliyyə problemləri yaşayırdı, texniki təchizat arzuolunmaz bir şey qoydu və komanda yoldaşlarının daimi dəyişiklikləri sabitliyə töhfə vermədi. Lakin belə şəraitdə belə Hakkinen adından söz etdirməyi bacarıb. Komanda yoldaşlarından fərqli olaraq (mövsüm ərzində onlardan üçü var idi), o, yalnız bir dəfə seçimdən keçə bilməyib, ardıcıl olaraq kvalifikasiyalardan keçdi.
Müqayisə üçün qeyd edək ki, onun həmkarları səkkiz dəfə yarışa başlaya bilməyiblər. Bununla belə, finlərin əsas uğuru San Marino Qran Prisində əldə olunub. İmolada Hakkinen beşinci yeri tutaraq Lotus üçün əla bir performans göstərə bildi. Bu nəticə komandaya mövsüm ərzində topladığı xalların üçdə ikisini gətirdi ki, bu da ümumi böhran fonunda əsl uğur kimi görünürdü.
Beləliklə, zəif texnikasına və təcrübəsizliyinə baxmayaraq, Mika Hakkinen üstün pilotluq bacarığı, sabitlik və döyüş ruhu nümayiş etdirdi. Məhz bu mövsüm onun böyük nailiyyətlərə doğru ilk addımı oldu və bir neçə ildən sonra fin böyüklər sırasına qoşularaq ikiqat dünya çempionu oldu.
Damon Hill və onun çətin debütü
90-cı illərin əvvəllərində Brabham komandası artıq vaxtilə titullar uğrunda mübarizə aparan əfsanəvi komandaya bənzəmirdi. Maliyyə çətinlikləri və köhnəlmiş texniki həllər o demək idi ki, 1992-ci ilə qədər komanda praktiki olaraq son günlərini yaşayırdı. Məhz bu çətin dövrdə Formula 1 dünyasında ilk addımlarını atan Deymon Hill komandaya qoşuldu.
Hill, layiqli nəticələr göstərə bilməyən Giovanna Amati əvəz edərək, mövsümün dördüncü turunda Brabham-a qoşuldu. Britaniyalı, Kral Yarışlarında təcrübəsi olmamasına baxmayaraq, daha inamlı görünürdü. Bununla belə, start şəbəkəsinə çıxmaq faktının özü artıq nailiyyət hesab olunurdu: komandanın maşını o qədər ləng gedirdi ki, mübarizə xallar üçün deyil, yarışda iştirak etmək imkanı uğrunda gedirdi.
Həmin il Hillin komanda yoldaşı müəyyən təcrübəsi olan sürücü Erik van de Poele idi və onu ötmək həmişə mümkün olmurdu. Bununla belə, Deymon iki dəfə vəsiqə qazana bildi və bu mövsüm Brabhemin ən yaxşı sürücüsü oldu. Kiçik bir uğur kimi görünürdü, amma komandanın böhranı şəraitində belə bir nəticə belə layiqli görünürdü.
Bununla belə, Brabham hekayəsi çempionat başa çatmamış bitdi: komanda mövcud olmağı dayandırdı və Hill Formula 1-də yersiz qaldı. Xoşbəxtlikdən, 1993-cü ildə karyerasında kəskin dönüş oldu - o, Williams komandasında başa çatdı, burada bir neçə il ərzində zirvəyə yüksələ və dünya çempionu ola bildi.
Fernando Alonso Minardi ilə debüt edir
2000-ci illərin əvvəllərində avtomobil idmanı dünyasında artıq aydın idi: Fernando Alonso sadəcə istedadlı sürücü deyil, əsl gələcək çempion idi. Kiçiklər seriyasındakı çıxışları Flavio Briatoreni o qədər heyran etdi ki, o, 1-ci ildə Minardi komandası ilə Formula 2001 debütünü təmin edərək ispaniyalıya sərmayə qoymağa qərar verdi. Bu addım Renault zavodu layihəsinin işə salınmasına hazırlıq strategiyasının bir hissəsi idi və zaman göstərəcək ki, menecerin hesablaması özünü doğruldacaq.
Ancaq 2001-ci il mövsümünün özü Alonso üçün zəfər deyildi. Minardi ənənəvi olaraq rəqabətədavamlı avtomobil olmadan meydanın arxasında mübarizə aparırdı. Bununla belə, zəif texnologiya şəraitində belə, Fernando potensialını nümayiş etdirməyi bacardı. Seçmə mərhələsində o, ardıcıl olaraq komanda yoldaşlarından daha sürətli idi: o, 11 seansdan 13-də Tarso Markesi, hər üç mümkün cəhddə Aleks Yanqı məğlub etdi.
Avtomobil xal uğrunda mübarizə aparacaq vəziyyətdə olmasa da, Alonso inamlı çıxışları ilə diqqət çəkib. O, heç bir ciddi səhvə yol vermədi, yarışa yetkin yanaşma nümayiş etdirdi və komandanın səviyyəsini nəzərə alaraq gözləntiləri aşdı. Bu keyfiyyətlər diqqətdən yayınmadı və cəmi bir ildən sonra Flavio Briatore Fernandonu Renault-da sınaq sürücüsü kimi yer təmin etdi.
Beləliklə, ispaniyalının avtoidman zirvəsinə səyahəti başladı. Onun Minardidəki debüt mövsümü heç bir böyük uğur gətirmədi, lakin bu, onun karyerasında mühüm mərhələ idi. Artıq 2005-ci ildə Alonso dünya çempionu oldu və sübut etdi ki, əzmkarlıqla çoxalmış istedad istənilən maneələri dəf etməyə qadirdir.
Mark Webber parlaq debüt edir
Mark Uebber Formula 1-də debüt etmək şansı qazananda çox az adam sensasiya gözləyirdi. Bununla belə, avstraliyalı bütün gözləntiləri boşa çıxara bildi və Royal Racing karyerasına təsirli bir başlanğıc etdi. İlk yarışında - 2002-ci ildə Avstraliya Qran Prisində - o, beşinci yeri tutaraq mərhələnin əsas qəhrəmanına çevrildi.
Yarışın başlanğıcında böyük qəza baş verib və nəticədə 8 pilot yarışdan kənarlaşdırılıb. Uebber toqquşmadan qaça bildi və bu, ona pelotonu yuxarı qaldırmağa imkan verdi. Bununla belə, xal zonasında qalmaq asan olmadı: Mark son dövrələrdə özünü təcrübəli Mika Salonun hücumlarından ümidsizcəsinə müdafiə etdi, öz mövqeyini qoruyub saxlaya bildi və Minardi komandasına bütün tarixinin ən yaxşı nailiyyətlərindən birini qazandırdı.
Mövsümə belə parlaq startdan sonra çempionatın qalan hissəsi heç bir böyük sensasiya olmadan keçdi. Minardi avtomobili ona yüksək nəticələr uğrunda mübarizə aparmağa imkan vermədi, lakin Uebber ardıcıl olaraq komanda yoldaşı Aleks Yanqdan üstün olduğunu nümayiş etdirərək, sıralanma və yarışlarda onu qabaqladı.
Belə inamlı debüt diqqətdən yayınmadı. Artıq növbəti mövsümdə Mark daha rəqabətədavamlı komanda olan Jaguar ilə müqavilə aldı və bu, Formula 1-də onun üçün yeni bir addım oldu. Minardidə beşinci yer hələ başlanğıc idi: avstraliyalını uzun illər mübarizə, podiumlar və dünya motoridmanlarının elitasında parlaq çıxışlar gözləyirdi.
Daniel Ricciardo - İlk Təcrübə
2011-ci ilə qədər Daniel Rikkardo artıq Red Bull proqramının qanadı altında idi, lakin Toro Rosso-da dərhal debüt etmək əvəzinə, sınaq üçün autsayder HRT komandasına göndərildi. Bu addım pilotun hazırlıq səviyyəsi ilə deyil, indiki vəziyyətlə bağlı idi: Toro Rosso komandasında yer alındı və Red Bull öz gənc himayəçilərinə Formula1-də təcrübə keçməli idi. Beləliklə, komanda HRT ilə razılığa gəldi və Rikkardonu Narain Karthikeyan ilə əvəzləyərək yarış kreslosunu təmin etdi.
Daniel mövsümün doqquzuncu mərhələsində - əfsanəvi Silverstounda baş tutan Britaniya Qran Prisində debüt etdi. Bununla belə, onun yüksək nəticələr üçün yarışmaq perspektivləri minimal idi. HRT çempionatın ən zəif komandalarından biri hesab olunurdu və hətta Rikkardonun istedadı texniki geriliyi kompensasiya edə bilmirdi. Yarışlarda o, əsasən komanda yoldaşı Vitantonio Liuzi ilə mübarizə aparıb və seçmə dueldə italiyalıya 4:5 hesabı ilə uduzsa da, Formula1-də təcrübə toplamaq faktının özü onun üçün əsas olub.
Maraqlıdır ki, Formula 1-dəki çıxışları ilə paralel olaraq, Rikkardo daha çox rəqabət aparan avadanlıqlara sahib olduğu Renault seriyasında iştirak etməyə davam etdi. Bu, ona yarış formasını saxlamağa və müxtəlif şəraitlərdə dəyərli təcrübə qazanmağa imkan verdi.
Məhdud imkanlara baxmayaraq, HRT-də keçirilən yarışlar Rikkardonun karyerasında mühüm rol oynayıb. Artıq 2012-ci ildə o, Toro Rosso-da tam ştatlı oturacaq aldı və iki ildən sonra Formula 1-də ilk qələbəsini qazandı. Bu mövsüm onun üçün bir növ güc sınağına çevrildi və bu sınaqdan uğurla keçdi, gələcək uğurlarının əsasını qoydu.
Corc Rasselin Williams ilə Formula 1-də ilk mövsümü
В Müasir Formula 1-də yüksək səviyyəli komandalar tez-tez gənc pilotlarını daha az yerə göndərirlər Rəqabətli komandalar onlara motor idmanının yüksək liqasına uyğunlaşma imkanı vermək. 2019-cu ildə Mercedes bunu etdi və Williams-da yerini akademiyasının yüksələn ulduzu Corc Rasselə həvalə etdi. Bununla belə, britaniyalının debütü komandanın tarixinin ən çətin dönəminə təsadüf edib: ardıcıl üç mövsüm Uilyams ümumi turnir cədvəlinin sonuncu pilləsində idi və avtomobil hətta orta mövqelər üçün də rəqabət aparmağı faktiki olaraq mümkünsüz edirdi.
Maşının zəif olmasına baxmayaraq, Rassel ilk yarışlardan öz səviyyəsini göstərdi. Seçmə mərhələdə o, komanda yoldaşı Robert Kubitsanı 21:0 hesabı ilə məğlub edərək sözün əsl mənasında darmadağın edib. Lakin komandanın texniki geriliyi səbəbindən Corc özü xal toplaya bilmədi və nəticə sütununda sıfır olan mövsümdə yeganə sürücü oldu. Paradoksal olsa da, hətta Kubica ilk 10-luğa düşə bildi – baxmayaraq ki, yalnız nəmli Almaniya Qran Prisindəki xaos sayəsində.
Russell sürücülər sıralamasında mövsümü komanda yoldaşından geridə başa vursa da, sürəti və ardıcıllığı göz qabağında idi. Məhz bu il onun bir yarışçı kimi inkişafında mühüm mərhələ oldu. Corc Williams üçün daha iki mövsüm sürməyə davam etdi, yağışlı 2021 Belçika Qran Prisində komanda xallarını və hətta podiuma yüksəlməyi bacardı.
Çoxdan gözlənilən Mercedes-ə keçid onun karyerasının məntiqi davamı idi. Orada o, çempionatın liderləri ilə mübarizədə öz bacarığını nümayiş etdirə bildi və təsdiq etdi ki, hətta ən çətin şəraitdə də ad çıxarıb yüksək komandada yer tutmaq olar.
Reviews